[Talk-lt] Mapnik

Michael von Glasow michael at vonglasow.com
Wed Apr 20 21:44:19 UTC 2011

Sveiki,

štai mano pirma žinia, todėl prisistatysiu - mano vardas Michael, gyvenu Milane ir pirmiausiai žymiu slidinėjimo trasų ir visuomeninio transporto maršrutų; be to ir dirbu su žemėlapių generavimu.

Dėl Jūsų minčių:

Tomas Straupis rašė:

>  šitoje vietoje neblogai atrodė opvn žemėlapio fonas - pilkas

Ar tinka tai?

http://www.vonglasow.com/~michael/playground/index.html?layers=B000000F

Tai fonas, kurį norėjau naudoti visuomeninio transporto žemėlapyje. XML-failas yra generuotas iš OSM'o failo, kiekvieną style elementą galima:
- nurodyti jį nekeičiant (pvz. miškus, ežerus)
- nurodyti keičiant spalvą (pilkas ir/arba šviesiau/tamsiau)
- visai nenurodyti (taškas nurodamas kitame sluoksnyje arba tas, kurių yra per daug)

Kad tai visai automatiniai veiktų, reika vieną kartą "tvarkyti" style elementus XML-faile.

Programas radoma čia:

http://gitorious.org/osm-transport-map

>    O kas yra „nesunkus“? CPU prasme, pralaidumo in/out prasme, disko
>  talpos prasme.

Tai antras XML-failas - jeigu kaladelės generuojamos is anksto, tai reiškia, kad reikia visko (CPU, pralaidumo in/out, disko talpos ir laiko). Taip pat priklauso nuo XML-failo: jeigu yra labai sudetingas, resursų poreikis didžiau.

Reikia todėl apsigalvoti (gal ir išbandyti), kokias kaladeles iš ankšto generuoti ir kokias tik pagal poreikį.

>    * Vėliau skaidriuose sluoksniuose galima bus rodyti visokius
>  maršrutus (tik šitam dalykui gali tekti išspręsti į pagrindinę db
>  nerašomų relation objektų problemą)

http://trac.openstreetmap.org/ticket/3490

iki šiol, taip galima susigeneruoti visuomeninio transporto maršrutų duomenis iš duomenų bazės:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Stanton/Mapnik_Test_Server#Post-Processing_the_Database

Žinau ir, kad ÖPNVkartės autorius visai nenaudoja osm2pgsql, bet rašė savo programą, kuriame ir tvarko duomenis.

Kaip tai veikia openmap.lt transporto sluoksnyje? Ar kodas yra atviras?

Ir aš jau apgalvojau programuoti visuomeninio transporto žemėlapį; "projekto aprašymą" ir resursus galite rasti čia:

http://wiki.openstreetmap.org/w/index.php?title=User:Stanton/OSM_Transport_Map#Resources

Michael