[Talk-lt] Lietuvos ortofoto

Dirbam Osm dirbam.osm at gmail.com
Wed Feb 9 14:09:47 UTC 2011

Siaip mums turetu pasitarnauti aplinkiniu valstybiu patirtis. Vis daugiau
savivaldybiu ir valstybiniu instituciju aplinkinese valstybese (Lenkija,
Estija, Suomija ir t.t.) duoda savo duomenis osm.
Mums galetu pasitarnauti ir naujoji ES Opendata iniciatyva. Neaisku kuo jis
pavirs, nes korupcionieriai ir lobistai paadarys viska, bet vilciu yra:)

Kiek kreipiant kalba. Is tiesu metas butu eiti i ziniasklaida. Reikia
radijuje papasakoti apie OSM, Linux ir t.t. Galimybiu ten patekti tikrai
atsirastu...