[Talk-lt] Rajonai, apskritys, savivaldybės

Darius Žitkevičius skystis at gmail.com
Sat Feb 19 08:05:46 UTC 2011

Kokie įrankiai neveiks? Aš nematau argumentų kodėl miesto teritoriją
blogai įtraukti į rajono teritoriją?

Geras sprendimas paieškoje nurodyti rajoną ir apskritį, pagal tokius
duomenis lengviau susiorientuoti kuriam gale randasi rastas objektas,
jei mes miestą išmetam iš rajono, tai kokį rajoną turėtu nurodyti
paieška?