[Talk-lt] Darom susitikima?

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Mon Mar 7 13:07:32 UTC 2011

2011-03-07 Darius Žitkevičius:
> Gal bandau konkrečiau. Rytoj (antradienį) turiu Vilniuj susitikimą 17
> val. Būtu smagu prie to pačio sutikti gyvų bendraminčių :)

  Kaip suprantu, čia „su -“ argumentas, nes ne kiekvieną dieną
Vilniuje būni, ar ne?
  Tai aš tada pasirašau. Kokią valandą baigsis tavo susitikimas?

  Kadangi taip ir nebuvo kitų vietų pasiūlymų, tai aš tada pasiūlysiu
arba Bambalynę (čia visada ramu - galima susišnekėti):
  http://openmap.lt/?zoom=18&lat=54.6799&lon=25.28651&layers=B00FFFTF

  Bermuduose rytoj karaokė, alaus namuose šiaip pastoviai triukšminga.
Žodžiu abu netinka.

  Dar yra „Balti drambliai“:
  http://openmap.lt/?zoom=18&lat=54.68164&lon=25.28061&layers=B00FFFTF

  Mano pasiūlymai nereiškia, kad negalima siūlyti kitų vietų (svarbu
ne maksima ar akropolis) :)

--
Tomas Straupis