[Talk-lt] Darom susitikima?

ieskok at ramuno.lt ieskok at ramuno.lt
Wed Mar 9 18:48:41 UTC 2011

tęsiant diskusiją:

3. Paprastmo dėlei, alternatyvus API grąžintų duomenis tik iš savo DB ir
rašymas vyktų tik į šią DB. Taip būtų išvengta nesusipratimų. Soft'as yra,
jis atviras.

Generavimas būtų vykdomas iš abiejų DB - pagrindinės kasdien atnaujinamos
ir alternatyvios vietinės. OSM Mapnik generavimo taisyklės turėtų būti
papildytos papildomais "vietiniais" sluoksniais. Pats generavimas būna
dvejopas:
- on demand
- pre render

Pre render - kai iš anksto sugeneruojami visi paveiksliukai. Pvz.
openmap.lt 'Public transport' sluoksnis. Toks būdas neefektyvus, nes daug
paveiksliukų taip ir lieka nepanaudoti, bet kita vertus, galima naudoti
gan silpnas mašinas nedarant įtakos vartymo greičiui.

Ondemand - kai generuojama esant konkrečioms užklausoms. Šis būdas
efektyvesnis, bet labai įtakoja vartymo greitį, ypač, kai cache tuščias o
serveris silpnas, pvz. openmap.lt sluoksnis 'Surface'.

Geriausias būtų pagal poreikį kombinuotas būdas. Plačiau apie tai galima
paskaityt http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Creating_your_own_tiles

Kaip dabartinei Lietuvai, reiktų ne mažiau 2 x Xeon CPU, 2GB RAM, ~100 GB
HDD. Jei įdomu, galėsiu pasidalinti tikslesniais skaičiavimais.