[Talk-lt] Pamastymai del administrative ribu

Ramas ieskok at ramuno.lt
Tue Mar 22 12:15:44 UTC 2011

Reikia ieškoti oficialių miestų ribų. Spėjų jos yra viduje savivaldybės, bet
pjaunasi su seniūnijomis. Pvz.: esu sutvarkęs Visaginą
http://openmap.lt/?zoom=14&lat=55.59534&lon=26.44066&layers=B00FFFTT kur
miestas apima gyvenamąją teritoriją ir ežerą, o savivaldybė žymiai
daugiau...

pamąstymai apie Vilnių -
http://a2sm.blogas.lt/vilniaus-miesto-ribos-840.html
Paprastumo dėlei, Vilniaus miesto savivaldybės seniūnijas galima būtų
suskirstyti į du miestus - Vilniaus ir Grigiškių.

Šventoji oficialiai nėra miestas. Administraciniame suskirstyme yra tik
Šventosios seniūnija Palangos miesto savivaldybėje.

Marijampolės miestas sutampa su Marijampolės seniūnija, Marijampolės
savivaldybėje. Dabar pažymėta blogai.