[Talk-lt] Pamastymai del administrative ribu

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Wed Mar 23 07:05:43 UTC 2011

On 2011.03.22 16:16, Albertas Agejevas wrote:

> Yra dar tokia sąvoka "baltų ženklų" zona.  Važiuojant iš Vilniaus iš

Ok „baltų ženklų“ zona yra aktuali automobilių maršrutų dėliojimui. Dar
kam nors?

Dėl maršrutų, tai iečių daug prilaužyta
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:zone:traffic . Kad būtų rastas
koks nors idealus žymėjimo variantas aš nematau.

Navit/maptool anksčiau bandė ieškoti gyvenviečių ribų pagal pastarųjų
poligonus ir pagal tai dėlioti maxspeed, kur tiesiogiai neuždėta. Deja,
tos praktikos atsisakė. Įtariu, kad šitai reikalaudavo eilėmis daugiau
resursų. Lietuvos žemėlapio atveju tai ko gero būtų galima daryti, tik
tiek, kad ta dalis kodo seniai nebeprižiūrima ir kai aš bandžiau
paleisti, tai visa tai sėkmingai nusicrashino...

--
Aidas Kasparas