[Talk-lt] Apsauginio griovio žymėjimas

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Thu Mar 24 08:12:59 UTC 2011

2011 m. kovas 24 d. 09:46, Aidas Kasparas rašė:

> O kodėl netinka barrier=ditch ? Netgi senovėje būdavo ir sausų gynybinių
> griovių:
> http://lt.wikipedia.org/wiki/Gynybinis_griovys

  Todėl, kad dabar yra tik siūloma žyma, ir ji yra „waterway“...
  http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Moat

  Tai nebent kalti iš lempos ir tikėtis, kad kada nors prigis kokia
landuse=moat ar building=moat... ar waterway=moat/water=no :)

  Nei vienas iš šitų variantų man gražiai neatrodo, todėl ir noriu
pasitarti su protingaisiais kurmiais :)

P.S. Šitą waterway=moat nebent Klaipėdoje aplink jūrų muziejų būtų
galima panaudoti...

--
Tomas Straupis