[Talk-lt] Startinis lietuvisko openstreetmap puslapis

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Fri Mar 25 18:41:56 UTC 2011

2011 m. kovas 24 d. 20:51, Dirbam Osm rašė:
> uzmeciau  aki i http://www.openstreetmap.ru/.
> Visai graziai padaryta, man atrodo ir, svarbiausia, logiskai. Gal kas panasu
> lietuviska sukeptumete start page'a?

  Čia vienas iš variantų, kaip jau kelis metus atgal buvo siūloma
keisti pagrindinę osm svetainę (kas reiškia, kad anksčiau ar vėliau
pagrindinė svetainė gali daugmaž tokį variantą ir įgauti).

  Man atrodo, kad bent jau šiandienai kur kas paprasčiau būtų išversti
esamą osm svetainę (tik transwikis šiuo metu kažkoks užstrigęs, neina
vertimai į trunką).

--
Tomas Straupis