[Talk-lt] Važiuojam į LVEE 2011?

Albertas Agejevas alga at pov.lt
Wed May 25 13:28:19 UTC 2011

Sveiki,

Praeitais metais buvau Baltarusijos geekų konferencijoj LVEE 2010.  Ar
būtų norinčių prisijungti nuvažiuoti šiais metais?

Dviem sakiniais, tai yra rusakalbė tarptautinė Linux entuziastų
konferencija rengiama per prailgintą savaitgalį "pionierių stovyklos"
aplinkoj -- vasarnamiai, bendri kambariai 3 žmonėm, tualetai kitam
pastate ir t.t.  Dieną konferencijos pranešimai po atviru dangum,
vakare uodai ir šašlykai.

Konferencijoj buvo ir nemaža šaika OSM mapperių, tarp jų ir baltarusių
lyderiai Komяpa ir WildMan, ir lyg keletas pranešimų apie OSM, plius
daug daug pokalbių apie mappingą prie šašlų.

Konferencijos vieta -- vos 30 km nuo Druskininkų, bet važiuot reikia
ratu per Gardiną, taigi su sienos praėjimu kelionė užtrunka apie 5
valandas.  Baltarusijos vizą kelionių agentūros padaro per savaitę ar
dvi už 100-130 Lt (tiksliai nepamenu), konferencijoje dalyvavimas
kainuoja apie 200 Lt, įskaitant nakvynę ir maitinimą 4 dienoms.
Pranešėjams dalyvavimas nemokamas!

Registracija atvira iki birželio 12 d, pati konfa birželio 30-liepos 3 d.
http://lvee.org/en/main

Mano pasakojimą apie praeitus metus galite rasti čia:
http://alga42.livejournal.com/9181.html

Gal kas norėtų jungtis?  Važiuosiu mašina, taigi 4 pakeleivius galiu
paimt.

Albertas