[Talk-lt] access=private daugiabuciu privaziavimuose

Dirbam Osm dirbam.osm at gmail.com
Tue Oct 18 16:58:11 UTC 2011

Geras klausimas su ta navigacija. Kaip zinia dauguma osm konvertavimo
priemoniu i populiariu navigaciju formatus yra tiesiog invalido lazda,
kadangi patys navigaciju kurejai nelabai verziasi siuos duomenis oficialiai
naudoti (gauna procentus uz teleatlas, navteq ir t.t. pardavimus). Todel
trauks ar netrauks priklauso nuo konverterio nustatymu. Tai yra i ka jis
pavers ta acces=private plius service:)

O nekomerciniu arba pusiau komerciniu navigaciju (kaip pavyzdziui osmand)
kurejams galima tiesiog parasyti ir pasiulyti savo navigavimo variantus.