[Talk-lt] Dėl vietovių žymėjimų

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Thu Dec 13 14:48:42 UTC 2012

> Čia ne kokia specifiškai lietuviška problema, dėl kurios turime
> balsuoti.  Reikia išsiaiškinti, kokia yra pasaulinė rekomenduojama
> praktika ir jos laikytis.

  Teoriškai - taip. Praktiškai deja ne.

  Nesutariama net dėl to, koks yra administracinių ribų ryšių tipas,
„boundary“ ar „multipolygon“...

  Tai vėlgi teoriškai reikėtų eiti į talk-tagging ir stumti
tarpgalaktinį susitarimą, bet realiai tikimybė maža, kad ten
artimiausiu metu būtų galima pasiekti pasaulinį (ar net europinį)
susitarimą...

  Belieka susitarti bent jau Lietuvoje.

  Šiaip jei sprendimas yra toks, kuris nepraranda informacijos, tai
mes bet kada vėliau galėsime automatu pakeisti žymėjimą, kai tik
atsiras pasaulinis ar bent europinis susitarimas.

P.S. Gali būti, kad aš kažką praleidau ir susitarimas visgi yra...

--
Tomas