[Talk-lt] Fwd: Night of the living maps - für Litauen?

Frank'as Wurft frankas at bicycle.lt
Mon Jan 30 12:45:59 UTC 2012

ok,
dabar man tas vaizdavimas yra aiškesnis, bet
a) neatsakyta del interfac'o kuriuo galima tik nustatytus taskus uzvesti
(kaip aš suprantu, opengreenmap tik pateikia standartizuota (kaip ir
OSM) bet ir paprasta  (atvirkščiai nei OSM)  - suprastinta sasaja;
b) tie vietiniai taskai atskiriai uzdedami, kokia ju sasaja su
"centriniais" OSM duomenemis (ar jie iš ten yra gaunami/dubluojami? ar
juos galima ten "perteikti")
c) mums - dviratininkams - kada nors kylo klausimas dėl
Photo-Geo-Tagging a la cyclestreets.org/photomap.
Techniskai tai gal nelabai išsiskirs (ar nuoroda ar nuotrauka...)

belieka tik galutinis klausimas: laikas. kai aišku, reikės ir padaryti...

--

	Pagarbiai / Yours Sincerly

    Frank "Frankas" Wurft, M.A.

frankas at balticcycle.eu <mailto:frankas at balticcycle.eu>