[Talk-lt] Miškų kvartalų numeriai, kvartalinės linijos, kvartaliniai stulpeliai

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Mon Jul 9 13:03:02 UTC 2012

On 2012.07.09 12:45, Gintaras Kasiulionis wrote:
> [...]
>
> Neradau, kaip žymėti miškų kvartalų numerius
>
> Siūlau naudoti:
>
> landuse:forest
> name:<miško-pavadinimas>
> ref:<kvartalo numeris>
>
> Pvz:
> landuse:forest
> name:Pavėsgirė
> ref:199
>
> Tiesa, taip žymint Mapnik surenderintam žemėlapyje kvartalų numerių nesimato:
> http://www.openstreetmap.org/?lat=54.77883&lon=23.65077&zoom=15&layers=M
>
> Jei yra kitoks sprendimas, kurio neradau, prašau nukreipti tinkama linkme.

Iš wikio pastudijavimo man susidarė įspūdis, kad miško kvartalų
žymėjimas nėra išvystytas. Taigi, jei esi miškininkas profesionalas,
bijau, kad gausi pramyninėti naujus takus. Deja, tai greičiausiai reikš,
kad visiškai standartinėmis priemonėmis ir paslaugomis pasinaudoti
nepavyks, o teks kažką adaptuoti. Manau, kad kolektyvas kažkiek galės
padėti tame, bet reikėtų, kad papasakotum, kokio tikslo sieki.

Kas man nepatiko pasiūlytame žymėjime, kad gaunasi baisiai daug plotelių
su tuo pačiu pavadinimu. Alternatyva būtų žymėti visą mišką su name:
Pavėsgirė, o viduje kvartalus su ref: 199. Aišku, tas reikštų, kad mes
turim mišką miške ir mane užmėtys akmenais dėl didžiausios OSM nuodėmės
-- taginimo dėl renderinimo, bet... kažkokio kitokio standartinio kelio
objektų agregacijai aš neradau :-//. Bet kuriuo atveju, reikia palaukti
kitų nuomonių, ar taip daryti būtų blogai, ar labai labai blogai.

Dar mačiau numirusį pasiūlymą tag'ui section ir nedokumentuotą
boundary:forest (su keliais šimtais žymėjimų). Gal galima būtų vystyti
tuos, bet tada reikės generuoti savo kaladėles žemėlapių rodymui. Tačiau
tada galima pasidaryti visiškai taip, kaip pats nori.

> Proskynos jau buvo aptartos: man_made=cutline/cutline=firebreak
>
> Tačiau dažnai proskynos, žyminčios miško kvartalus, būna nesuartos,
> apaugę krūmais, ugnies labai nestabdančios, tačiau pakankamai aiškiai
> matomos.
> Manau, kad tinkamesnis toks šių kvartalinių linijų žymėjimas:
>
> man_made:cutline/cutline=section

Dėl šito pritariu.

> Klausimas ta pačia tema - neradau, kaip žymimi kvartaliniai
> stulpeliai. Prašau nukreipti tinkama linkme :)

Jei aš gerai prisimenu, ką kažkada viena ausimi girdėjau, tai tie
stulpeliai statomi pagal kažkokią griežtą sistemą ir tampriai susiję su
kvartalų numeriais. Tai, jei pavyktų parodyti kvartalus, ar bebūtų
prasmė dar atskirai žymėti stulpelius? Ar yra interesas būtinai nurodyti
konkrečią vietą (metro tikslumu), kur tas stulpelis patrauktas, pridėti
dar kažkokią papildomą info prie stulpelio?

--
Aidas Kasparas