[Talk-lt] OSM garmin'e iš osm.ramuno.lt - klaidos

Ričardas richmondas at gmail.com
Fri Jun 22 08:33:58 UTC 2012

Skaičiau aš kažkiek apie konvertavimo į garmin programas, tik neturėjau dar
laiko įsigilinti. Tuo labiau, kai radau, kad jau kiti yra padarę
konvertavimus. Galvoju, kam čia dar kartą išradinėti dviratį. Bet prie
Garmin'o konvertavimo norėčiau prisidėti. Kadangi esu IT srities žmogus,
tai, manau, susigaudysiu, kas ir kur.
Kad nedirbti to pačio darbo dar kartą, gal Ramūnas galėtų supažindinti ir
duoti su savo padarytą konvertavimo komandą ir programą? Pabandyčiau
patobulinti.

Ričardas

Su pastatais irgi yra problemėlių, nes garmin pastatų neišskiria ir visiem