[Talk-lt] Wikipedijos nuorodos

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Thu Mar 22 05:30:45 UTC 2012

Labas

2012-03-21 Darius Žitkevičius rašė:
> Dabar gaunasi, kad Jurgaičių piliakalnis ir kryžių kalnas yra
> skirtingi dalykai, nors realiai tai yra tas pats. Nežinau ar verta
> juos atskirti.

  Ir taip, ir ne... Kryžių kalnas - dabartinė gan nesena istorija,
Jurgaičių piliakalnis - tūkstantmetė istorija... Kryžių kalnas -
religinė vieta, jurgaičiai - istorinė... Galima, aišku, bandyti žaisti
su name_alt (kitose vietose taip dariau)...

  Kokia šiaip bendra praktika su kombinuotais objektais? Kaip pvz.
gražiau daryti, kai vienoje vietoje (gal net viename osm taške) yra
viešbutis, restoranas ir koks dvaras (istorinis)? Vienas taškas ar
trys?

> Piliakalnio description: Piliakalnis su gyvenviete.
> Tu ten esi buvęs? :)

  Taip, buvau prieš kokius 20 metų.
  Toks aprašymas - automatiškai atėjęs (iš piliakalniai.lt)
„piliakalnio tipas“. Jei piliakalnis liks kaip atskiras taškas -
viskas normaliai (nes tai bus informacija, kad čia buvo piliakalnis ir
gyvenvietė), jei bus sujungtas su kryžių kalnu - bus juodas jumoras ir
teks keisti :-)

> Dėl wikipedia nuorodų tai taip ir rašo:
> then use the format wikipedia:lang=page title for the secondary languages
>
> Pagrindinė nuoroda: wikipedia='lt:Jurgaičių_piliakalnis'
> Jei reikia papildomos: wikipedia:kalba=...

  Chrm. Man toks variantas tinka... Nors jis ir kiek chaotiškas, biškį
kalbos kodą dedam vienoj vietoj, biškį - kitoj... (Suprantu, kad dalį
tokių „taisyklių“ įtakoja mapniko specifika...)

  Laukiam ar bus kitų nuomonių.

--
Tomas Straupis