[Talk-lt] Fwd: [AtviriDuomenys] Dvarai. Žemėlapis ir Data iš miestai.net

Albertas Agejevas alga at pov.lt
Thu Nov 8 20:43:07 UTC 2012

On Thu, Nov 08, 2012 at 11:40:49AM +0200, Tomas Straupis wrote:
>   2. Googlas mėgsta naudojimo sąlygose nurodyti, kad bet kokie
> duomenys, kuriuos įvedi į google sistemas automatiškai tampa google
> nuosavybė.

Negarantuoju, bet man rodos, ten tuo aspektu, kad Googlas su jais gali
daryti ką nori, bet duomenis suvedęs asmuo savo turėtų teisių į savo
kūrinį/duomenis nepraranda.

> P.S. Dvarų duomenys yra ir KPD registre (ir ten daug daugiau
> informacijos). Esu gavęs žodinį patvirtinimą, kad iš šio registro
> galima imti duomenis ir kelti į OSM. Jei gautume raštišką sutikimą,
> būtų galima daryti masinį importą. Tik kol kas nerandu tam laiko :-(

Jei domina duomenų bazių nuosavybės teisė, kaip tik šiandien atsirado
pranešimas apie svarbų precedentą:
http://vz.lt/article/2012/11/8/precedentas-uz-pasisavinta-turini-priteista-130-000-lt-kompensacija

Nežiūrint į tai, manau, kad pagal kažkokį dvarų sąrašą sudarius
žemėlapį, jokios intelektinės nuosavybės teisės nebus pažeistos.
Faktai nėra saugomi autorių teisių, o ir duomenų baze tokio sąrašo
nepavadinsi.  Tai ne dešimčių tūkstančių skelbimų automatinis masinis
importas.

Albertas