[Talk-lt] Namų numeriai su raidėmis

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Thu Nov 22 14:23:35 UTC 2012

On 2012.11.22 15:59, Gediminas Karveckas wrote:
> Sveiki,
>
> Aš balsuoju už žymėjimą mažosiomis raidėmis, nes taip yra žymima ant
> namų lentelių.

Oj, ne visur. Tikrai esu matęs Kaune namo lentelę su didžiąja raide. Iš
tikriausiai ne vieną. Fotkės neturiu. Bet jei ieškoti, tai žiūrėčiau į
namo numerius, kur kiekvienam skaitmeniui buvo naudojama atskira
standartinė lentelė. Man atrodo, ten raidėm ėjo didžiosios.

Iš kitos pusės, mano vaikystės mieste Šiauliuose, kur buvo dedami
standartinio dizaino namų numeriai su gatvės pavadinimu, ten visur
tikrai būdavo mažosios raidės namo numeriuose. Ir, iš estetinės pusės,
man taip yra gražiau.