[Talk-lt] Namų numeriai su raidėmis

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Thu Nov 22 15:20:43 UTC 2012

On 2012.11.22 16:58, Paulius Zaleckas wrote:
> Man tai dar kitas klausimas yra iškilęs. Ką daryti kai pastatas turi 2
> adresus? Bent jau Kaune tokių tai nemažai.

Tu apie kampinius numerius? Jei taip, tai pagal dabar galiojančią tvarką
tokių nebegali būti. Jei anksčiau namui buvo suteikiami numeriai keliose
gatvėse, dabar jam paliekamas tik vienas iš jų. Bent jau oficialiai.
Taigi, oficialiam numeravimui dabartinė OSM'o schema pilnai pasiruošusi.

Grįžtant prie praktikos. Aš suprantu, kad pamatę ant namo du numerius
dažniausiai neisime savininko klausti, o tai kuris pas tave oficialus
(šiaip jau jis gali ir nežinoti, jei per paskutinius 10 metų nereikėjo
tvarkyti reikalų su registrų centru). Aš tai bandyčiau spėti ir į
informaciją įrašyti vieną iš adresų. Tarkime, tą, kuri gatvė arčiau,
arba yra didesnė. O antrajam adresui padėti to pačio pastato viduje kitą
tašką.

--
Aidas Kasparas