[Talk-lt] Ar yra galimybė osm naudoti dvireikšmius ploto žymėjimus?

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Fri Nov 23 13:02:39 UTC 2012

> Kiek aš aiškinaus šiuo klausimu, neradau, kad taip būtų galima. Gal kas žino
> sprendimą ar turi siūlymų tokiam atvejui?

  Geras klausimas!

  Pelkė, tai bus natural=wetland ir greta wetland=* Tai va gal wetland
žymose yra tinkamas variantas?
  http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Wetland
  Juk miškas tikrąja ta žodžio prasme tikroje pelkėje negali būti?
Tikroje pelkėje medžiai gan skurdūs. T.y. šlapia vieta dar nereiškia
pelkės?

P.S. Darau prielaidą, kad čia kalbame apie teisingą žymėjimą, o ne
apie tai, kaip tai renderinama pagrindiniu OSM ar kokiu kitu stiliumi.

--
Tomas