[Talk-lt] Klaidų ruletė

Ramas ieskok at ramuno.lt
Mon Oct 22 15:33:18 UTC 2012

Kažkaip man gaunasi kitokie skaičiai. Pabandžiau sugrupuoti pagal vardą:

importLT 840
Tomas Straupis 724
ieskok 291
Plastic 111
Dirbam 71
mindedie 70
Witska 51
pvx123 46
Oli-Wan 45
irasesu 39
malenki 25
skystis 22
saimhe 13
ootoo 13
beweta 9
ruukas 9

Čia atmetus maxspeed ir missing_track_type klaidas.
Taip gaunasi, kad yra tik mano ir Tomo klaidos. Jas pataisius, praktiškai
nieko neliktų :) Tomas sugalvojo įdarbinti kitus :)