[Talk-lt] Elektros linijos/stulpai

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Fri Apr 5 16:37:42 UTC 2013

On 2013.04.04 19:35, Tomas Straupis wrote:
> Sveiki
>
>   Turim tokį klausimą. Padėkite atsakyti, kas žinote ar randate atsakymą.

Aš tai sakyčiau, kad reikia vadovautis tradiciniu OSM principu ― ką
matau, tą žymiu. T.y. matau stulpą, sakau, kad stulpas. Matau bokštą,
sakau, kad bokštas.

Kaip atskirti? Man kriterijus būtų toks ― ar į konstrukciją iki apatinių
laidų gali sulįsti žmogus, ar ne. Jei gali ― bokštas, jei negali ― stulpas.

Vienintelis niuansas ― stulpai su atotampom ir ramsčiais. Tačiau
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:power%3Dminor_line aš randu
„Mostly supported on single wooden poles, although sometimes the _poles
can have several supporting beams_.“ Taigi, tokių papildomų elementų aš
neskaičiuočiau žiūrėdamas ar žmogus sutelpa.

Beje, po kontoros langais [
http://www.openstreetmap.org/?lat=54.91777&lon=23.95477&zoom=17&layers=M
] praeina linija, pažymėta kaip 110kV (aš labiau norėčiau tikėti, kad
ten tik 33kV). Visur sužymėti tower'iai, nors viso labo vienas
gelžbetoninis stulpas. Jei baisiai nesukritikuosit, keisiu. :-)

--
Aidas Kasparas