[Talk-lt] Žaidimas: rask Vilniaus gatves!

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Sat Apr 6 20:31:15 UTC 2013

> kažkaip neviliojančiai skamba tokia paieška. Juk galima atsiverti kad ir tą
> patį maps.lt, įvesti pavadinimą ir pasitikrinti.

  Na tai puiku, jei gatvė bus rasta pagal maps.lt (kurie info paėmė iš
NŽT/RC), BET GALUTINAI IDENTIFIKUOTA/POZICIONUOTA pagal VPlanas
žemėlapį - nematau nieko prieštaraujančio įstatymams (pataisykite, jei
klystu).

  Norėčiau dar kartą priminti MANO asmeninį požiūrį - OSM pildymas yra
hobis, laisvalaikio užsiėmimas. Tai nėra DARBAS/PAREIGOS. Jei tokio
požiūrio nesilaikome - tada galime apskritai baigti bet kokius
pakeitimus ir susikoncentruoti ties valstybinių duomenų atvėrimu. Tada
juos (valstybinius duomenis) tiesiog nukopijuojam į OSM ir baigtas
kriukis. Ar tikrai TO norime? :-) (aš - ne, kopijuoti man asmeniškai
neįdomu)

> Jei neranda, vadinasi gatvė yra projektuojama arba dar neįvesta VPlano.

  Projektuojamos gatvės irgi įvedamos. O vat apie situaciją, kad gatvė
yra RC, bet jos dar nėra VPlane tai būtų įdomu sužinoti. Taip gali
būti ar negali (koks „information flow“)? Buvau susidaręs įspūdį, kad
RC GIS info gauna būtent iš/per VPlaną?

Dirbam Osm rašė:
> Galima dar pažiūrėti teisės aktų paieškoje savivaldybės puslapyje.
> Ten reguliariai būna teisės aktai apie gatvių pavadinimų priskyrimą
> (kartu su žemėlapiais).

  Gal galima konkrečiau? Nes ten, kur gaunamos Vilniaus savivaldybės
naujienos, - žemėlapių/brėžinių nėra (ten, kur aš žiūriu, - RSS
nuorodos).

Eduardas rašė:
> Gal palaukime kol savivaldybė duos ašines gatvių linijas ir tada
> suvesime, kad neišradinėti dviračio?
> Nes dabar visai neaišku kur yra gatvių, aikščių, skverų ribos,
> tai privesime neteisingų duomenų.

  Gatvių ašinių linijų informacija OSM yra sudėtingesnė, nei kad
turima savivaldybės db. Mano ASMENINIU vertinimu tokios informacijos
perkėlimo automatizacija kainuos daugiau, nei kad rankinis
informacijos įvedimas/keitimas.

--
Tomas