[Talk-lt] Žaidimas: rask Vilniaus gatves!

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Sat Apr 6 21:10:35 UTC 2013

> Aš tikrai F. Vaitkaus gatvę buvau pažymėjęs.  Tai privažiavimo kelias
> tarp D&G ir Oro uosto.  Kažkas kažkada ištrynė. :( Gal tas
> Googlemapsgedonas?

  Didėjant duomenų kiekiui ir OSM naudotojų (keitėjų) skaičiui,
sudėtingėja galimybė „vizualiu“ būdu operatyviai pastebėti duomenų
sugadinimus. Būtent tokioje situacijoje ir reikalingas antrinis
(išorinis) šaltinis ir automatinis lyginimas, skirtumų
identifikavimas.

  Žodžiu automatizacija ir „Oracle problema“.

P.S. Alternatyvus variantas - keisti procesą iš „keičiamDb->tikrinam“
į „siūlom->tikrinam->tvirtinam->keičiamDb“ (google maps variantas),
tik vėlgi abejoju, ar tokia yra OSM vizija.

--
Tomas