[Talk-lt] Susitikimas 2013 II

Mantas sirexas at gmail.com
Thu Apr 11 10:46:21 UTC 2013

Šiandien per pietus buvau užsukęs į Anticafe. Kaina kiekvienam žmogui
6 Lt/val, tačiau galima iš anksto susitarti ir gauti vietą už mažesnę
kainą, tai priklausytų nuo žmonių skaičiaus ir laiko, kiek ten būsime.

Bet kokiu atveju, ilgai sėdint kainuotų gana daug.

Paklausiau kiek kainuotų surengti hackathoną visai dienai - vienam
žmogui tai kainuotų 30-40 Lt.

Tai susidariau įspūdį, kad Anticafe labiausiai tinka trumpiems
susitikimams, kurie trunka vieną ar dvi valandas.