[Talk-lt] Vilniuje dvi Kintų gatvės?

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Thu Apr 11 12:00:02 UTC 2013

> Prieš keletą metų studentai maps.lt buvo radę dvi skirtingas Vilniaus
> gatves, pavadinta ta pačia pavarde, tik skirtingais vardais.
>
> Manau, kad tai netinkama praktika, ir (jei tai ne maps.lt klaida) gal
> verta OSM bendruomenės vardu pasiūlyti savivaldybėms vengti tokių
> atvejų?

  Taip, yra skirtingais vardais, pvz. F. ir V. Vaitkaus. Tokiu atveju
iš techninės pusės viskas tvarkoje - abiejų gatvių pavadinimai
skiriasi. Problema tada, kai gali egzistuoti dvi skirtingos gatvės su
tuo pačiu pavadinimu (problema tikrinime, pildyme ir šiaip apdorojime
tarkim adresų).

  Turiu įtarimą, kad viskas gerai su gatvių pavadinimų skyrimų
nuostatais (negali būti dviejų gatvių tuo pačiu pavadinimu) ir čia tik
laiko klausimas. Įdomu tik kaip realiai tikrinimo/taisymo procesas
veikia.

  Konkrečiau: šiuo metu kuriozinė situacija, Širvintų pietinės dalies
keitimas į Kintų buvo viename savivaldybės potvarkyje kaip ir gatvės
pavadinimo keitimo adresuose/namuose. RC gatvės pavadinimas pasikeitė,
o vat adresuose gatvė liko sena... Taigi dabar pagal oficialią būseną
Kintų gatvėj turim Širvintų adresus... :-)

P.S. Jokiu būdu nebandau kaltinti RC ar Savivaldybės, man tik įdomus PROCESAS.
P.P.S. Kintų gatvė ne vienintelė „dubliuojasi“.

--
Tomas