[Talk-lt] gal kas naudojate QGis?

Giedrius Vaivilavičius gvaivilavicius at gmail.com
Fri Dec 6 12:44:07 UTC 2013

QGIS yra profesionaliam darbui jis gali lygiuotis net į ESRI produktus, tai žinoma nėra dėl to iš greitųjų, bet nėra ką lyginti su kitomis profesionaliomis gis programom, nes jis tikrai greitas ir net sakyčiau labai.
Įmetu nuorodą kaip jis sukasi ant planšetės http://vimeo.com/75261402, bet labai norisi gyvai pačiupinėti. Gal ir nieko gero, bet pabandyti, kad įsitikinčiau manau būtina.