[Talk-lt] Atsakymas iš TM dėl adresų

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Wed Feb 6 13:15:31 UTC 2013

2013 m. vasaris 6 d. 14:28, Andrius Balciunas rašė:
> kadangi adresų duomenys yra mokami, tikėtina, kad jų niekas nenorės taip
> paprastai duoti.

  Na taip, iš ~50M RC pajamų, ~0,5M yra pajamos būtent iš adresų registro.
  Tiesa, RC, teikdamas adreso informaciją, prideda daug daugiau
informacijos, ne tik koordinates. Būtent ta papildoma informacija
duoda vertę (bent jau draudimo kompanijoms).

> Dėl kitų duomenų gavimo - manau vertinga būtų kreiptis į Kultūros paveldo
> departamentą, jie GIS priemonėmis tvarko kultūros vertybių duomenis (dvarai,
> rūmai ir t.t.). Jeigu šie duomenys būtų aktualūs OSM, galėčiau padaryti
> pradžią.

  KPD duomenys tikrai aktualūs, kažkiek jų jau net ir turime susivedę
(daugiausia piliakalniai, pilkapiai ir pan.)
  http://z.samogitian.com/#l=54.69694,25.31715,14,ZN
  (didžioji dalis šių duomenų iš piliakalniai.lt, su autorių leidimu)

  Net žymą turim KPD kodui (ref:lt:objid)
  http://lt.wikibooks.org/wiki/Atviro_žemėlapio_vadovas/Redagavimas/Taškai#Objekt.C5.B3_registrai

  Su KPD aš kalbėjau, jie neprieštarauja, kad duomenys būtų naudojami
OSM. Tik kol kas duomenys buvo panaudojami copy-paste būdu ir labai
retai... Jei pavyktų gauti atsinaujinantį web-service (ką nors
panašaus į IKI variantą), būtų puiku...

--
Tomas