[Talk-lt] Atviri duomenys iš valstybinių įstaigų

Mantas sirexas at gmail.com
Tue Feb 19 09:49:44 UTC 2013

2013 m. vasaris 19 d. 11:24, Tomas Straupis <tomasstraupis at gmail.com> rašė:
> P.S. Mano skaičiavimu, šį ketvirtadienį (poryt) bus 20 dienų, kai
> adresų prašymas buvo išsiųstas savivaldybei...

Statuso atnaujinimas.

Vilniaus savivaldybė bandė susisiekti su buvusiu AKL prezidentu,
radusi kažkokiuose šaltiniuose jo telefoną. Tai reiškia, kad kažkokia
reakcija buvo. Aš pats laiške savo telefono nenurodžiau, bet nurodžiau
el. pašto adresą, kažkodėl juo su manimi niekas nesusisiekė.

Reikės pakartoti laišką, šį kartą rašant ne viešai, o asmeniškai. Gal
būt dėl viešo laiško, valstybinės įstaigos jaučia didelę įtampą ir
nedrįsta atsakinėti.

--
                 Mantas aka sirex