[Talk-lt] Openlayers galimybės vizualizuoti?

Eduardas Kriščiūnas edas at katalogai.net
Tue Feb 19 13:11:04 UTC 2013

O, dėkui už pavyzdį. Belieka gauti adresų koordinates ir pripiešti
įvairių spalvų ikonų pagal suvartojamos energijos kiekių rėžius.
Žinoma, geriau būtų žemėlapį pateikti kaip maps.lt daro su gamtosaugos
problemomis ar gripo žemėlapiu, bet pradžiai geriau kažkas netobulo nei
nieko apskritai ;)
Esu minėjęs, kad Vilniui (ir visai Lietuvai) reiktų juodųjų avarijų
dėmių žemėlapio. Dabar kiekviena savivaldybė juos ruošia atskirai, nors
duomenis gauna iš tos pačios policijos, kuri vargsta vargą ir pjausto
savo duombazę kiekvienai savivaldybei. OSM čia galėtų pasitarnauti

P.S. Panašu, kad vilnius.lt dar niekas nežino apie AKL kreipimąsi dėl
adresų. Sistemoje matau, kad yra tik registruota, bet nesuprantu kas
ruošia atsakymą. Labai panašu, kad niekas neruošia, bet norėčiau klysti. :(