[Talk-lt] Openlayers galimybės vizualizuoti?

Paulius Masiliūnas paulius007 at gmail.com
Thu Feb 21 07:21:36 UTC 2013

Sveiki,

Jei yra žmonių kurie rašo kodą, kaip daug maž rašote:

1) Kokia programine kalba pagrinde naudojat (Python, Ruby, PHP, ar dar
kažkokia kita) ar čia jokio skirtumo, kokia moki tokia ir naudoji?
2) Jei darote kažkokius duomenų atvaizdavimus, tai ar kuriate savo
mapserver kaip pvz,: openmap.lt, ar tiesiog paimate openstreetmap.org map
ir kuriate layer savus (pirmu variantu reikia dar gerai moket
susikonfiguruoti serverį).
3) Jei darote kažkokių duomenų importavimą iš kitų šaltinių, kur tuos
duomenis talpinate, ar pas save serveriuose ant koki PostgreSql (o gal
MySQL), ar kažkur centralizuotai, kažkaip iškart į openstreetmap.orgsistema.