[Talk-lt] *_link - vienpusis

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Tue Jan 15 08:46:28 UTC 2013

Informacija OSM wikyje:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Link_(highway)

Skyriuje „Special considerations for motorways“:

Also note that highway=motorway_link implies oneway=yes (although the
latter should probably be used anyway for clarity), and so a two-way
motorway_link should be explicitly tagged oneway=no. This is not true
for lower link classifications.

Chrm. Čia ir man naujiena, kad žemesnio nei „motorway“ lygio _link jau
nebėra pagal nutylėjimą (oneway=yes). Nesu įsitikinęs, kad
maršrutizavimo varikliai būtent taip ir veikia... Tai, mano nuomone,
tik padidina poreikį visada dėti oneway=yes/no žymas visiems _link.

--
Tomas