[Talk-lt] po susitikimo

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Sat Jan 19 12:10:22 UTC 2013

On 2013.01.19 11:54, Ramas wrote:
> Sveiki,
> iš pradžių noriu pasakyt didelį ačiū visiems, kas vakar atėjo į
> susitikimą. Labai įdomiai praleidau laiką ir manau, ateityje turėtų
> tik daugėti ir susitikimų, ir dalyvaujančių ;)
>
> Kitas dalykas, kurį noriu parodyti, yra http://keepright.at lietuviškų
> klaidų sąrašas http://osm.ramuno.lt/keepright su šiokia tokia
> statistika pirmame puslapyje. Nors padaryta minimaliom sąnaudom, bet
> veikia ir filtravimas, ir rūšiavimas, ir csv eksportas.
>
> Kokios būtų nuomonės, pageidavimai ar pasiūlymai, kad daiktas būtų
> teisingesnis, patogesnis, naudingesnis?

Pasiūlymas būtų nerodyti „missing turn restriction“ klaidos. Nes dabar
ten vieni false positive -- kampai, žinoma, aštrūs, tačiau beveik visada
nenori sukti tuo aštriu kampu, nes iš ten, iš kur tu atvažiavai yra
tiesesnis kelias iki ten, kur nuvažiuotum pasukęs vos ne 180° kampu.
Kitais atvejais, sankryža iš ties padaryta taip, kad tą aštrų kampą
reikia daryti. Taisytinos klaidos neradau nė vienoje vietoje. Iš kitos
pusės, kažkur buvau radęs keistų „švelniai tariant“ turn restriction'ų,
su komentarais apie keepright.

--
Aidas Kasparas