[Talk-lt] po susitikimo

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Sat Jan 19 13:45:26 UTC 2013

On 2013.01.19 14:14, Tomas Straupis wrote:
>   Gal galima konkretų pavyzdį?
>
>   Nes mano asmeninė nuomonė priešinga - visur, kur rodoma
> turn-restriction klaida, būtina įvesti atitinkamą posūkio apribojimo
> informaciją, nes kompas ne žmogus, pats nenuspręs, galima ar negalima
> ten sukti.

Ok, pradėkim nuo klaidos 43209314
<http://keepright.at/report_map.php?schema=18&error=43209314>, kur aš
esu kaltininkas. Kai tai žymėjau, ten visas tas trikampis buvo
išasfaltuotas (galima būtų statmenai į kelią link'ą nuvesti ir būtų
sudie, klaidele).

Aš nematau prasmės čia žymėti turn restriction'o nes:
1) fiziškai tokio šioje vietoje nėra;
2) jei kalbėsime apie kelių radimo programas, tai bet kuri logiška gerai
suras kelią ir be restriction'o:
-- atvažiuojantiems iš pietų pusės ir norintiems pakliūti į A12 jis
pasiūlys važiuoti apatiniu trunk_link'u ( 35870134
<http://www.openstreetmap.org/browse/way/35870134> ), nes kelias iki
973903352 <http://www.openstreetmap.org/browse/node/973903352> ir tada
per 83636364 <http://www.openstreetmap.org/browse/way/83636364> būtų
ilgesnis

Kad jau nagrinėjam šitą vietą, pakalbėkim ir apie toje pačioje
sankryžoje jau esantį
http://www.openstreetmap.org/browse/relation/1935637 . Aš spėju, kad jis
taip pat galėjo gimti iš keepright'o klaidos. Arba, kažkoks maršrutų
dėliojimo algoritmas mano, kad trunk_link'as yra tiek greitesnis kelias,
kad atvažiavus iš šiaurės labiau apsimoka važiuoti trikampiu, negu
pravažiuoti tą sankryžą tiesiai. Bet, jei taip yra, tai kažkas negerai
su to algoritmo koeficientais.

Toliau, neseniai Tomo sukurtas restrictionas
http://www.openstreetmap.org/browse/relation/2635779 . Iš kur
beatvažiuotumėm į Pramonės pr. (67486607)
<http://www.openstreetmap.org/browse/way/67486607> , mes tikrai
nenorėsim pasukti į kairę:
- jei atvažiavome iš pietų, tai galėjome pasukti į kairę jau Draugystės
ir Pramonės sankryžoje.
- jei atvažiavome iš rytų, tai galėjome tiesiai nuvažiuoti ir patekti
ten, kur veda posūkis į kairę ribojamoje sankryžoje
- jei atvažiavome iš vakarų, tai reikėjo suktis Draugystės ir Pramonės
sankryžoje.
- jei atvažiavom iš šiaurės, tai reikėjo sukti į dešinę iš karto, o ne
daryti apsisukimą ir kairį posūkį (klevo lapų girliandos vertas manevras!).
Vienintelis atvejis, kur surandu logiką, tai tiems, kas prašoko
sankryžą, kad nesiūlytų daryti desperatiško manevro. Bet, ar ne iš
patrankos į žvirblius šitas sprendimas?

Toliau, 35639367
<http://keepright.at/report_map.php?schema=19&error=35639367>. Šiame
„smaigalyje“ pėsčiųjų salelė buvo dar tada, kai aš buvau vaikas ir
salelės buvo visiška egzotika. Kažkada mačiau šioje sankryžoje sukant į
kairę. Važiavau per vėlines, bet ar yra ženklas draudžiantis sukti
kairėn, nebeprisimenu.
Bet vėlgi pažiūrėkime į logiką. Šioje sankryžoje atvažiavę Basanavičiaus
g. gali norėti pasukti kairėn į Žemaitės g. tik tuo atveju, jei jie
išvažiavo iš turgaus aikštelės (keliukas po užrašu „Justrama“) arba
atvažiavo iš šiaurės ir nori patekti į Žemaitės 62 pastato kiemą. Pagal
žemėlapį, pirmieji gali išvažiuoti iš aikštelės tiesiai į aušros al.
(nežinau, ar iš tiesų, kažkada nebuvo galima). Antrieji realiai
dažniausiai pasirinks privažiavimą Vilniaus g.

--
Aidas Kasparas