[Talk-lt] po susitikimo

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Sat Jan 19 14:35:07 UTC 2013

> Ok, pradėkim nuo klaidos 43209314, kur aš esu kaltininkas.

  Asmeniškai aš nesutinku su formuluote, kad paskutinis lietęs objektą
yra „kaltininkas“, taigi siūlyčiau nepriimti tokios klaidos asmeniškai
:-)

> Vienintelis atvejis, kur surandu logiką, tai tiems, kas prašoko sankryžą,
> kad nesiūlytų daryti desperatiško manevro.

  Taip, čia yra viena iš priežasčių, kodėl tokiose sankryžose
reikalingi posūkių apribojimai.

  Ir šiaip, mano galva, daug klaidų tikrinimų toli gražu ne 100% randa
realias klaidas, kurios gali sukelti rimtų problemų. Bet tokia paieška
vis tiek naudinga, net jei daug klaidų ir yra „žvirbliai“. Pagaliau
pridėti posūkio apribojimą užtrunka mažiau minutės. Taigi geriau
iššaudyti ir „žvirblius“, ir rimtas maršrutizavimo klaidas.

--
Tomas