[Talk-lt] Gatvės Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje

Paulius Masiliūnas paulius007 at gmail.com
Sun Jan 20 16:46:49 UTC 2013

Ir šiaip ten ta antra lentelė, manau truputi blogai generuojama, nes pagal
ja išeina jei gerai supratau, kad Kaune nėra A.Juozapavičiaus pr., nors
tikrai ji yra. http://maps.lt/map/default.aspx?lang=lt#q=Juozapavi%c4%8diaus
paskutinis
paieškos įrašas A. Juozapavičiaus pr., Kaunas, Kauno m. sav.. Čia nebent
tik klaida ta, kad yra Vardo pirma raide atskirta nuo pavardės tarpeliu A.
Juoz.., o OSM nėra tarpelio A.Juoz..