[Talk-lt] Gatvės Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Sun Jan 20 19:29:46 UTC 2013

> o kaip yra Vilniuje su tokiomis gatvėmis, kaip Neries g. arba S. Batoro g. ?
> Jas rodo maps.lt, LAKD sluoksniai, bet ne registrų centras.

  Yra registrų centre, tiesiog tarkim Neries g. neturi nei vieno
adreso, tai registrų centro aplikacija negali „nuvesti“ iki Neries
gatvės, bet pažiūrėjus Žirmūnų krantą (puikųjį dviračių taką) - matosi
„Neries g.“.

> Tiesa, mano turimoj pašto kodų duombazėj Neries g. taip pat nėra.

  Tikriausiai todėl ir nėra prie pašto kodų, nes nėra adresų. Tokių
gatvių (be adresų) yra ir daugiau.

P.S. Ta pati S. Batoro registrų centro duomenimis kartais „S. Batoro“,
kartais „Stepono Batoro“... Taigi net sunku pasakyti, kuris variantas
yra „oficialus“...

--
Tomas