[Talk-lt] Gatvės Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje

Ričardas richmondas at gmail.com
Wed Jan 23 09:33:06 UTC 2013

Bent jau aš iš lempos tikrai nežymiu. Jau geriau jokie duomenys, negu
klaidingi. Kai objektų nėra, tai jau aišku, kad nėra, o kai yra, kaip
surankioti, kad netikslūs?

Klausimas geras. Jei sankryža paprasta, statmenas susikirtimas, tai tada ir
gatvės prasideda ir baigiasi ten. Kitu atveju reikia žinoti, nes logiškai
tikrai negalima išmąstyti. Gatvė gali prasidėti ir ties susikirtimu ties
menka gatve, nors netoli yra didesnė sankryžą, gali prasidėti "lygioje
vietoje".
O žinoti galima tiksliai tik iš tikslių šaltinių. Susitikime buvo kalbos,
kad gausime bent Vilniaus duomenis. Gal ten bus ne tik gatvių pavadinimai,
bet ir gatvių erdvinės koordinatės kokiame nors formate. To jau aš nežinau.
Arba paimti kitą atvirą duomenų šaltinį, kaip miesto bendrąjį planą.

Ričardas