[Talk-lt] Bingo ortofoto ribos

Paulius Zaleckas paulius.zaleckas at gmail.com
Tue May 7 08:18:50 UTC 2013

Na visų pirma tai norėtusi instrukcijų (ar nuorodos į jas) kaip naudoti
ORT10LT su Potlatch ir JOSM.
Dabar gi pažiurėjus
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Lt:WikiProject_Lithuania naujokui taip
ir lieka neaišku iš kur tą ORT10LT gauti :)
Man asmeniškai kai ant kito PC norėjosi papaišyt žemėlapį, tai teko kuistis
po email'ą, kad rasčiau panaudojimo info. Kitur nepavyko rast.

Idealiausiu atveju Potlatch ir JOSM galėtu siūlyti ORT10LT kaip pirmą
pasirinkimą redaguojant LT teritoriją. Pas JOSM beje lyg ir yra kažkas
padaryta į tą pusę...
Manau panaudojus tuos ortofoto ribų objektus su atitinkamais prioriteto
tagais galima būtu kaip nors išmokinti Potlatch būti gudresniu.