[Talk-lt] Vilniaus dviraciu taku - trasu zemelapis - OSM pagrindu?

Frank "Frankas" Wurft, BaltiCCycle.eu frankas at bicycle.lt
Thu Oct 10 16:58:33 UTC 2013

Sveiki!

1. Irgi pradejau zaisti su Maperitive. Tikrai geras :)
radau, kad galima pakeisti renderio taisykles. Dabar man tik belieka
israsti ko reikia :)

2. Ar imanoma is ArcGIS / Vilniaus plano perkelti duomenius i QGIS ir po
to i OSM perkelti?
Koki dviraciu klasifikacija naudoja Vilniaus planas?

Pagaliau as zemelapyje tik noresiu parodyti:
a) dvir. takas arba juosta - kokybiskas arba nekokybiskas
b) rekomenduojami marsrutai

3. radau dokumenta / normatyva. Bet dar nespejau ziureti i wiki (tikiuosi ir
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=435071&p_tr2=2

*PĖSČIŲJŲ IR DVIRAČIŲ TAKŲ PROJEKTAVIMO REKOMENDACIJOS R PDTP 12 *

4. Tai kita savaite susauksiu norincius pataisyti dviraciu duomenius
OSMe :) Vilniuje