[Talk-lt] Dviračių infrastruktūros žymėjimas Lietuvoje

Vitalijus Samkovas v.samkovas at gmail.com
Sun Oct 20 10:58:52 UTC 2013

Sveiki,
man issamiausiai apie dviraciu taginima yra parasyta cia:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Bicycle. Tik uzsieni tokiu taku kaip pas
mus nera:)

Manau reikia surasyti kokius dviraciu takus turim Lietuvoje. Po to juo arba
atskirti arba sudeti i viena kategorija.

Dabar kiek atsimenu Lietuvoje yra:

1) Atskiras dviraciu takas(Tarkim atskirtas nuo automobilio kelio >=2 m.
Pvz: dauguma uzmiestiniu dviraciu keliu);
2) Dviraciu takas ant vaziuojamosios dalies, atskirtas istisine linija.
(Pvz Vilnius Gedimino prospektas )
3) Dviraciu takas ant vaziuojamosios dalies, atskirtas apsauginiu borteliu.
(Pvz: takas nuo Lentvario iki Traku)
4) Dviraciu takas ant saligatvio (Pvz: Vilnius Narbuto g.)
5) Bendras dviraciu ir pesciuju takas;

Kas lieca dviraciu trasu. Tai cia jau  butu routinimo kategorija. Ir mano
akimis butu sios kategorijos:
1) Oficialio europines traso (pvz: Eurovelo ir t.t. )
2) Vietines oficialios trasos (As tokiu nezinau, gal Frankas kazka zino )
3) Vietines oficialios parko teritoriju trasos (pvz: Grazutes parko
dviraciu trasos: http://cycling.waymarkedtrails.org/en/relation/2715895 )
4) Neoficialios trasos. Dabar ju prizimeta nemazai. Cia kaip ir problemine
kategorija, nes dazniausiai trasos neturi jokio aprasymo.

Cia viskas diskusiju klausimas. O kurioje erdveje tuos diskusijos vyks ar
jau vyksta?