[Talk-lt] Vilniaus dviraciu taku - trasu zemelapis - OSM pagrindu?

Eduardas Kriščiūnas edas at katalogai.net
Tue Oct 29 21:22:41 UTC 2013

Manau, kad pasitikėti galima, nes tikrai žinau, kad važiavo toks Simonas
ir žiūrėjo, o po to į GIS'ą kėlė. Bet gali būti, kad kur nors suklydo,
nes sunku suprasti ar apšvietimo stulpas tako viduryje simbolizuoja jo
pabaigą, ar už jo, praleidus kelias ne ta pačia tvarka po kasinėjimo
atstatytas plyteles su dažų likučiais, tęsiasi ta pati trasa ;)
Toje vietoje dangos nekeistos šimtą metų, tačiau ženklais „dviračių
tinklą“ savivaldybė lyg ir „praplėtė“, tad turime papildomus 300 metrų
„oficialių“ dvirtakių :(