[Talk-lt] Vilniaus dviraciu taku - trasu zemelapis - OSM pagrindu?

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Thu Oct 31 19:30:43 UTC 2013

2013 m. spalis 30 d. 09:20, Eduardas Kriščiūnas rašė:
> Pagal ženklinimą paišyti irgi nėra prasmės, nes ženklų vietos nurodytos tik
> popieriuje ir policijos sąsiuviniuose, prasmingoje elektroninėje formoje jų
> nėra. Per metus dingsta apie 5% ženklų, tad pėsčiųjų takų informacijos
> tikrinimas realybėje atkrenta.

  Bet aš nelabai matau kito varianto, kaip tik vietoje apžiūrėti ir
įvertinti, yra dviračių takas ar nėra. Nes turim ir Vitalijaus
aprašytą Antakalnio variantą, ir galim toliau žiūrėti:

  Ožkinių gatvės dviračių ir pėsčiųjų tako ruožas

  1. Ortofoto matosi, kad greta gatvės eina atskiras takas, tik jis
eina į Rytus ne nuo daugmaž Riešės upelio
(http://openmap.lt/#l=54.76389,25.35218,18,L), o nuo gerokai Vakariau
esančio taško (daugmaž prie pastotės va čia:
http://openmap.lt/#l=54.76576,25.33923,18,L). Bet čia dar tebūnie, kad
tik dalis tako sutvarkyta ir paversta dviračių ir pėsčiųjų taku.

  2. Dviračių/pėsčiųjų takas pagal VS duomenis eina ir Vakariau nuo
Ožkinių žiedo (http://openmap.lt/#l=54.76843,25.36714,18,L), nors
toliau eina labai siaura gatvelė per sodus. Toje gatvelėje net dvi
mašinos turėtų problemų prasilenkti, ką jau kalbėti apie vietą įrengti
atskirą dviračių/pėsčiųjų taką (dėl juostos aš abejočiau, bet šiek
tiek mažiau).

  O dviračių žemėlapis įtariu turėtų būti skirtas... dviratininkams?
:-) Kad jie pažiūrėję į žemėlapį galėtų suprasti, ką jie ras ANT
ŽEMĖS. Kad gautų atsakymą į klausimą, kuriose atkarpose kaip patogu ir
saugu yra važiuoti?

  Taigi manau, jei tik yra galimybė, fotografuokit/filmuokit esamą
infrastruktūrą, žiūrėsim, nagrinėsim ir spręsim, kaip žymėti.

> Beje, ne viskas, kas pažymėta su dviračio simboliu yra dviračių takas.
> Bendri su pėsčiaisiais takai pagal SEAKĮ yra pėsčiųjų takai.

  OSM'e yra atskiri žymėjimai tiek dedikuotiems, tiek ir mišriems
takams ir jų variantams. Taigi informacijos yra pakankamai, kad
interpretuotume takus taip, kaip reikia tuo metu nekeičiant duomenų.

--
Tomas