[Talk-lt] Eismo įvykių duomenys

Ramas ieskok at ramuno.lt
Fri Sep 27 17:38:16 UTC 2013

Prieškaitų reikšti tikrai nenoriu, tik sakau, kad duomenys sunkiai tinka
kokiam nors panaudojimui.

Greituoju būdu pramečiau didžiausias nesąmones į įkroviau į cartodb -
http://ramunasd.cartodb.com/viz/b0dbd11e-279a-11e3-88b5-3085a9a956e8/embed_map
Tokią vizualizaciją galima padaryt per 5min. Čia aiškiai matosi, kad dalis
koordinačių buvo įvestos kaip dešimtainis skaičius, dalis kaip nurodyta
įsakyme.