[Talk-lt] Posūkių juostos

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Mon Apr 21 21:57:25 UTC 2014

On 2014.04.21 23:06, Tomas Straupis wrote:
> Sveiki
>
>   Gal galėtų tie, kas domėjosi ir žymėjo posūkių juostas pasidalinti patirtimi?
>
>   Kalba apie informaciją, kurią vėliau sugeba panaudoti tarkim OsmAnd,
> kad artėjant prie sankryžos parodytų informaciją:
>   * iš x juostos sukam į kairę arba važiuojame tiesiai
>   * iš y, z juostos važiuojam tiesiai
>   * iš q juostos sukam į dešinę
>
>   Ar viskas vyksta pagal:
>   http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relations/Proposed/turn_lanes
>
>   Gal kokių pastebėjimų, niuansų yra?
>
>   Ačiū

Na, aš buvau sudėliojęs pagal
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:turn žiedus kelyje
Šiauliai-Radviliškis. Bet dabar matau, kad tie žiedai yra perdaryti
kiekvienai juostai savas kelias. Nežinau kodėl.
Šitas sudėliojimas veikė. Tiesa, sudėliojimas Kaunas-Marijampolė kelyje
prieš metus man paišydavo labai daug juostų tiesiai, nes suskaičiuodavo
ir priešpriešines juostas. Nežinau, gal vėliau buvo pataisyta. O daugiau
tai man atrodo nėra daug prižymėta...

--
Aidas Kasparas