[Talk-lt] ort10lt klasteris

Ramas ieskok at ramuno.lt
Sat Feb 8 13:16:44 UTC 2014

Sveiki mapper'iai,
norėčiau atkreipt dėmesį daugiau tų, kurie yra programuotojai,
administratoriai ar šiaip labiau pažengę kompiuterių naudotojai. Jei norit
neturėt reikalų su techniniais dalykais, tada galit tiesiog praleist šį
laišką.

Tai va, kalba eina apie ORT10LT klasterį. Kas tai ir iš kur atsirado aš jau
rašiau http://blog.openmap.lt/2013/11/26/ort10lt-klasteris/. Šiai dienai
visa techninė dalis yra tik pas mane ir kuo toliau, tuo mažiau man tai
patinka - reikalas juk bendras ir reikalingas ne tik man.

Kad klasteris "neužlinktų" ir kad visi mapper'iai galėtų paprastai ir
patogiai naudoti ORT10LT nuotraukas, reikia šiokio tokio visų mūsų
bendradarbiavimo. Kalbant konkrečiau, tai šiai dienai trūksta bent poros
savanorių, kurie galėtų prisijungti prie klasterio ir tokiu būdu
palengvintų dabartinę naštą.

Viskas ko prašau iš Jūsų, tai pagalvoti, kaip ir kuo kiekvienas iš mūsų
gali prisidėti prie šio bendro reikalo.

Ačiū už supratimą ;)

Ramas