[Talk-lt] Geriausia GPS Android programa

Giedrius Vaivilavičius gvaivilavicius at gmail.com
Tue Jun 3 11:27:16 UTC 2014

Labas,

Kol kas iš tokių paprastų man labiausiai patiko ir dabar naudoju Androzic. Jis palaiko ir gpx formatą.
Profesionaliam naudojimui yra QGIS androidinė versija bet ji kol kas nightly turi nemažai bug'ų, bet elementariems darbams pakanka. Jei nesunku kam nors  pa "confirm'inkit" bug'us http://hub.qgis.org/projects/android-qgis/issues, nes panašu projektas miršta o būtų gaila... nes padarytas gana patogiai.

--
Giedrius Vaivilavičius <gvaivilavicius at gmail.com>