[Talk-lt] Google map editor

Paulius Masiliūnas paulius007 at gmail.com
Fri Mar 14 14:16:10 UTC 2014

Taip Tomai, šiuo klausimu tu teisus. Man tik gaila gal biški (kad
atrakino), tuo kad turiu tokia vizija, kad jei labai gerai padengtumeme
Lietuva, geriau nei Google, gal daug kas pradėtų naudoti internete vietoje
google map, naudotų OSM. Nes dabar jei kokį puslapį sukuri, tai dažniausiai
(užsakovo pageidavimu) kur nors kontaktuose naudoji google map, jei google
map butu šudinesnis už tarkim OSM, gal daug kas pradetu naudoti OSM ir
labiau jis išpopuliarėtu, nes dabar kai atrakino google Lietuva, tai daug
kas gali ten redaguoti žemėlapį, o OSM net nežiūri, nes po kolkas google
lenkia OSM (API geresnis, paieška, visokių kompanijų didesnis kieis), beto
google map irgi leidžia pasidaryti savo stilių (
http://gmaps-samples-v3.googlecode.com/svn/trunk/styledmaps/wizard/index.html?utm_medium=twitter).
Šiuo metu kaip ir pats sakei OSM yra labai gerai jei tau reikia specifinio
žemelapio (jūrinio, dviračio takų, viešojo transporto ir t.t.), ar kažkur
duomenis GIS panaudoti (kaip tu panaudoji ieškodamas OSM klaidų).