[Talk-lt] LT duomenų padidėjimas

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Mon Sep 15 10:29:50 UTC 2014

On 2014.09.12 22:26, Ramas wrote:
> Labas,
> atnaujinau generavimo skriptus savo servery ir paleidau atnaujinimą.
> Naudojant tą patį duomenų failą, osmand'o failas padidėjo nuo 85 iki
> 92 MB.
> Taigi kažkas pasikeitė osmand'e.

> <mailto:richmondas at gmail.com>>:
>
>     Sveiki,
>
>     Atsisiųsdamas OsmAnd LT žemėlapio atnaujinimus pastebėjau, kad
>     tarp 08.21 ir 08.31 žemėlapių buvo apie 10x didesnis duomenų
>     prieaugis negu įprastai. Ar čia buvo koks masinis duomenų
>     importas? Būtų labai smagi naujiena. Kita mano versija, kad osmand
> [...]

Ramai,

O nebuvo minčių dalintis tuo OsmAnd'o failu kaip nors plačiau? Gal netgi
oficialiam apsui pramušti kaip „sponsored“ download'ą, kuris į free
versijos limitus nesiskaičiuotų. Trafiką gal kaip nors pasidalintumėm,
jei tam poreikis yra. Nors, žinoma, koks nors tik deltos siuntimas būtų
protingesnis variantas.

--
Aidas Kasparas