[Talk-lt] Dzyvų dzyvai...

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Thu Aug 13 08:54:31 UTC 2015

On 2015.08.13 11:17, Tomas Straupis wrote:
> Stebuklai Lietuvoj darosi. Medžiai miškuose masiškai auga iki pat
> centrinės kelio linijos, žolė pievose želia iki centrinės kelio
> linijos, visos automagistralės pievom apžėlusios, traktoriai žemę aria
> iki pat kelių centro linijos ir t.t. Apokalipsė tikriausiai... ;-)

Tomai,

pamiršai paminėti didžiausią dzyvą -- beveik visi keliai vos linijos
(t.y. 0,00000000000m) pločio :-)

Ar tai problema? Aš asmeniškai problemos nematau. Greičiau susitarimo
[nebuvimo] reikalas.

Ir ar tikrai mes turime tiek daug neturinčių ką veikti „resursų“, kurie
vietoje vieno vektoriaus žymėtų tris, o paskui su kiekvienu pasikeitimu
taisytų vėlgi visus tris? Pardon, bet aš į šitokių resursų kategoriją
nepapuolu.

--
Aidas Kasparas